Friday, November 28, 2014

- I’m not really impressed by – Nettavisen

Shopping med annonselenker

Spår lett match for Cecilia Brækhus

OSLO SENTRUM (Nettavisen): Tidligere proffbokser og nå boksekommentator for Viasat, Thomas Hansvoll, er ikke imponert over Cecilia Brækhus’ kommende motstander Jennifer Retzke.

Brækhus har satt alle sine fire titler på spill når de to braker sammen i København lørdag kveld.

Thomas Hansvoll tror Mathis er den eneste som kan gi Cecilia Brækhus ordentlig motstand.

Simen LønningNettavisen

- Lett match
Hansvoll tror imidlertid ikke at den norske jenta skal ha noen problemer med å forsvare sine titler.

- Skal jeg være helt ærlig, forventer jeg en ganske lett kamp for Cecilia. De skal selvfølgelig bokse først og alt kan skje, men jeg har studert Retzke litt, og jeg var ikke kjempeimponert, sier Hansvoll til Nettavisen.

- Hun er en habil bokser, men jeg klarer ikke se for meg at hun skal slå Cecilia. Hun er den beste, og Retzke er langt under hennes nivå. 

Håper på Mathis-kamp
Hansvoll tror Brækhus skal slite med å finne ordentlig motstand også i fremtiden.

- Til det motsatte er bevist, er det dessverre sånn. Jeg tror den eneste som kan gjøre det litt vanskelig for Cecilia er Anne-Sophie Mathis. En rematch mellom de er det eneste som er skikkelig interessant. Jeg synes det var såpass jevnt sist at det kan bli spennende.

- Gull verdt
Lørdag er det imidlertid Jennifer Retzke som er motstander, og den tyske jenta har allerede uttalt at hun tror Brækhus undervurderer henne, og har i tillegg kalt den norske jenta for en diva.

Hansvoll tror «trash talk» fra Retzke bare er gull verdt for Brækhus.

- Jeg tror det bare er gull verdt for Cecilia. Hun blir bare litt mer irritert av det, på en bra måte. Jeg tror ikke hun bryr seg så veldig mye om det. Det er egentlig litt smålig av Retzke. Hun får muligheten til å møte den beste kvinnebokseren pund for pund og så er hun arrogant. Jeg skjønner ikke greia, sier Hansvoll.

Kampen vises på pay-per-view på Viasat.

LikeTweet

No comments:

Post a Comment