Thursday, September 25, 2014

- You should have seen his face – online newspaper

Publisert the core oppdatert 24.09.14 21:52 25.09.14 09:53

Mohamed Elyounoussi sendte Molde til cupfinale meds and raid fra EGEN banehalvdel.

STABÆK – Molde 0-1:

NADDERUD (Nettavisen): Det var i spilt over 85 minutter , og alle forberedte seg på ekstraomganger i cupsemifinalen mellom Stabæk Molde og på Nadderud.

Molde, som har vært suverene i Årets sesong, hadde slitt gjennom hele Kampen med å trenge gjennom Stabæks kompakte forsvar.

this debt faktisk ut som om de risikerte Ga på sitt første laying Siden bortekampen Odd i mot april, i andre serierunde.

but this dukket Mohamed Elyounoussi opp.

Fra EGEN banehalvdel Lop han med Ballen, rundet av hele Stabæk-Forsvaret, sendte Molde og til cupfinalen med i en avslutning lengste hjørne.

Det trenger ikke å være vanskeligere one det.

“Ferdigscoret»
– Daniel (Berg Hestad) at this den var «ferdigscoret» , og jeg det samme til this tunnel. But life at det ikke er vel begge enige om er helt center, Sier matchvinneren med et glides Kampen om munnen etter, safes forklarer hvordan han han selv opplevde Malet:

– Jeg tok sjansen. Jeg at this Stabæk var i ubalanse, OGG satte fart. Det er det klart at føles deilig å Gå roebuck inn.

Han satte ikke bare fart. 20-åringen Dro av alt og alle, OGG fullførte angrepet Med plassere Ballen utagbart backing Stabæk-keeperen.

Det på alle da de et tidspunkt 4,938 frammøtte stadion forberedte seg på på Nadderud ekstraomganger.

– This would det betydde better
– Jeg satt og det er rate tenkte by AT dager til lørdag, da har life ny Kamp. Jeg ville veldig gjerne at life skulle slippe ekstraomganger, Sier-Molde trener Tor Ole Skullerud til Nettavisen etter Kampen.

Han er selvsagt svært fornøyd med Elyounoussis senna scoring – but han er ikke den eneste.

Det Roper Elyounoussi selv.

– Jeg debts tydelig på Harmeet Singhs ansiktsuttrykk, at det betydde better. Det var … nei, coloring skulle sett det selv, Sier matchvinneren til Nettavisen.

– A? Fortell

– Nei, jeg å være radiance ganske behersket da jeg jubla. But tunnel cum lopende bort og jeg ikke som ropte masse hørte, helt i ekstase. Jeg kommer til å tenke på det jeg ansiktsuttrykket når Legger meg i kveld, gliser 20-åringen.

Redning på Strek
Molde Apnet matchen best, og på spesielt venstrekanten – med Per Egil Flo og Mohamed Elyounoussi – blue det skapt farligheter better.

Det som var likevel Stabæk sto hefty første omgangs største mulighet, Franck Boli Da Dro sec nydelig forbi Molde-Forsvaret, og fra skrått hold avsluttet ivorianeren.

GAMLEKLUBBEN: Stabæks Magne Hoseth Motte sine gamle lagkamerater i Molde, but clarity aldri å sette skikkelig preg på Kampen.

Berit Roald NTB scanpix

Ørjan Nyland SLAPP Ballen forbi segue, but Per Egil Flo fikk klarert på målstreken. returen fanget Andrew Jacobson opp, but denne gangen fikk keeper Nyland slått Ballen Unna.

I omgang andre, som i den første, Molde var det som startet best, but Noen virkelig store muligheter blue ikke skapt.

But da debts ut til at Kampen gikk til ekstraomganger, avgjorde altså Mohamed Elyounoussi Kampen.

Soloraid
Det var på det Moldes venstrekant skulle det; Den som hadde kanten vært denier farligste gjennom hele matchen.

Vertene rotet bort Ballen i angrep med en av mange feilpasninger, og på EGEN banehalvdel overtok Mohamed Elyounoussi.

AVGJORDE: Lagkameratene jubler sammen med Mohamed Elyounoussi etter at avgjørelsen har falt.

Berit Roald NTB scanpix

Han satte kursen framover, rundet av-Foil Stabæk spillere, OGG avsluttet sitt EGET soloraid Med plassere Ballen glad i nede motsatt hjørne.

– En stor tradisjon
Dermed camp Molde forberede seg på cupfinale.

Det ser matchvinneren Fram tills.

– Det er en stor tradisjon i norsk fotball, jeg meg gleder veldig, Sier tunnel.

– Jeg har en jo fetter vært som har med på det, OGG vunnet. Na er det endelig mining TUR.

– aldri drømt urn «the doubles»
Med elleve poeng ned til på Odd andreplass i serien, OGG cupfinalebilletten nå sikret, ligger alt til rette hefty at Molde camp hente hjem «the doubles» denne sesongen.

i Det ville this fall prestasjon være en som ikke i trener Tor Ole Skullerud sine villeste drømmer hadde forestilt sec.

– Det camp if jeg deg helt ærlig; det jeg hadde aldri fabla ohms. But nå begynner debt nærme seg en mulighet, innrømmer treneren etter Kampen, som kommer til å forteller at tunnel is torsdagens andre semifinale mellom Odd Ogg Sarpsborg.

– Hvem håper du vinner der

– Det bryr jeg ikke meg ohm. I could NOT care less.

– Å?

– Vi er nok til å cup SLA begge lagene, Sier-Molde treneren .

Tidligere Sarpsborg-SPILLER Mohamed Elyounoussi har favoritt syn:

– Jeg håper selvfølgelig at Sarpsborg gjør det arms. Det L’ville vært artig motor.

LikeTweet

No comments:

Post a Comment