Sunday, June 21, 2015

This seems Messi about Vålerenga striker’s “selfies” – Nettavisen

Shopping med annonselenker

Lionel Messi innrømmer at han ble overrasket av Deshorn Brown.

Lionel Messi sier han ble overrasket da Vålerenga-spiss Deshorn Brown kom bort til ham for å ta et bilde sekunder etter at dommeren hadde blåst av kampen mellom Jamaica og Argentina i Copa America. 

Argentineren måtte ifølge The Guardian le da han fikk spørsmål om hendelsen.

- Han overrasket meg. I tillegg var jeg irritert på grunn av kampen, til tross for at vi vant, sier Messi, som raskt ble blidere da han forstod hva Brown ville.

- Da jeg så telefonen, skjønte jeg hva som var i ferd med å skje. Det er veldig hyggelig når kolleger spør meg om å ta bilde, forteller Barcelona-angriperen.

Løp for å ta «selfie»
Bilde av den argentinske stjernespilleren sammen med Brown gikk verden rundt denne helgen på diverse nettaviser.

Vålerenga-spissen og Jamaica hadde akkurat tapt 1-0 for Argentina, men Brown lot ikke sjansen til å ta bilde med en av verdens beste spillere gå fra seg.

- Jeg tenkte på det før kampen, så derfor hadde jeg telefonen min ved benken. Så fort kampen var ferdig, tok jeg bildet, sier Brown. 

- Messi er den beste spilleren i verden, en stjerne, og nå blir dette bildet en suvenir som jeg har resten av livet, forklarer Vålerenga-spissen. 

(Artikkelen fortsetter under bildet)

Sist i gruppe B
Bildet med Messi var det siste Deshorn Brown fikk gjøre i årets Copa America.

Jamaica hartapt samtlige tre kamper i gruppespillet og ender dermed sist i gruppe B.

Argentina og Messi kan imidlertid juble for gruppeseier etter å ha slått både Uruguay og Jamaica, samt spilt uavgjort mot Paraguay. 

Messi og de andre stjernene er nå klare for kvartfinalen i mesterskapet.

Lik Nettavisen Sport her og få flere ferske sportsnyheter i feeden din!

LikeTweet

No comments:

Post a Comment