Tuesday, August 19, 2014

Hangeland gives up the national team – The online newspaper

Publisert the core oppdatert 19.08.14 16:01 19.08.14 16:18

Landslagskapteinen takker hefty sec.

Brede Hangeland har spilt syn siste landskamp for Norge. Det bekrefter han i en pressemelding tirsdag ettermiddag.

Midtstopperen har spilt 91 landskamper scoret fire mål hefty Norge og etter at han i debuterte
2002

– etter lengre tids overveielser, jeg har i dag gitt landslagssjef Per Mathias Høgmo beskjed ohms at jeg meg som gir landslagsspiller for Norge. Jeg har hatt over mange år på en svært Hoy belastning kroppen, og i en 33 år kjennes alder av det helt nødvendig å fatte denne avgjørelsen.

– Det er en tung avgjørelse. Det er et godt aldri tidspunkt hefty denne avgjørelser typical, but for inngangen til en ny landslagskvalifisering og i en ny klubbhverdag hefty EGET vedkommende, jeg er helt på Trygg at det er en riktig avgjørelse, Sier Hangeland i pressemeldingen.

Han avslutter dermed landslagskarrieren, uten å ha deltatt flagget på med i et sluttspill brystet. Na ønsker han den yngre Supervised Lykke til videre.

– Jeg er veldig ydmyk, OGG stolt takknemlig for å ha non fatt representere Norge innen idretten min ved this anledninger mange. Å spille hefty Noen av Norge har gitt meg på undermine beste opplevelser fotballbanen. Nils Johan Semb Jeg town takke landslagssjefene, Åge Hareide, Egil Olsen og Per-Mathias Høgmo, støtteapparat, lagkamerater og ikke minst two norske supporterne.

– Jeg ønsker laget alt godt i den Kommende EM -kvalifiseringen. Jeg gir meg som landslagsspiller but fortsetter Somme trofast og det norske engasjert bide hefty Landslaget, Sier Hangeland via SYN rådgiver Jon Morland i pressemeldingen.

Landslagssjef Per-Mathias Høgmo respekterer avgjørelsen.

– Jeg har stor Respekt hefty avgjørelsen. Brede mann er en cluck. Han har hatt en Strålende Karriere på Landslaget, og har vært Kaptein med stor K. Det har en vært glede Fa jobbe sammen med Brede Siden jeg på han thirty U21-mer Landslaget for one small år Siden. Vi har hatt et godt samarbeid, og jeg ser Fram til å ha en god dialog med Brede videre, selv om han nå konsentrerer seg om klubbkarrieren, Sier Per-Mathias Høgmo.

Midtstopperen debuterte hefty Østerrike Norge mot november 2002 Han tok over kapteinsbindet etter Martin Andresen i
2008

Hangeland signerte nylig for Crystal Palace og med debuterte scoring Arsenal mot i premiership.

LikeTweet

No comments:

Post a Comment