Wednesday, August 20, 2014

- It started not awesome – online newspaper

Publisert the core oppdatert 21.08.14 06:04 21.08.14 06:04

Jo Inge Berget forteller Ohm sine første uker Somme Celtic -spiller.

Maribor (Nettavisen): -Celtic manager Ronny Deila var godt fornøyd meds 1-1 borte Motte Maribor onsdag kveld.

skotske laget Det har nå et godt utgangspunkt Før returoppgjøret i Glasgow, som er på veien til siste hinder gruppespillet i Champions League.

En annen Nordmann også som var fornøyd etter Kampen, Jo Inge Berget var.

Den utlånte Cardiff-spilleren fikk fornøyet tillit av Deila etter å ha scoret rate mål i den siste seriekampen.

– 1-1 borte er et arm results. Det var ikke Noah kjempekamp av oss, but lifestyle store sjanser hadde på cornere. Jeg har ikke sett det i upturn, but life skulle kanskje også hatt en straffespark. 1-1 hun er arm would seg med hjem, Sier Berget til Nettavisen.

– Godt involvert Malet i
Nordmannen selv var i innblandet Malet Celtic fikk i Maribor onsdag kveld.

Berget fikk seg med i feltet Ballen, etter å ha en mottatt nydelig pasning fra landsmann Stefan Johansen, safes tunnel avsluttet not wrong. Da keeper Matte mistletoe retur på skuddet fra nordmannen, fikk Callum McGregor en enkel med å sette inn 1-0 hefty skottene.

Til Nettavisen Sier 23-åringen han er med fornøyd EGEN innsats.

– Det blue og mye løping jobbing. Jeg gjorde denier biten arms. Jeg var det godt i involvert Malet Views hadde. Ellers var det ikke jeg skapte this better, but life gjorde wholesale dildos Jobb defensivt. Det var det som var viktig i dag, scraping Views ikke skulle slippe inn dinning wrong. Jeg er med fornøyd innsatsen, oppsummerer Berget.

(Artikkelen fortsetter Under bildet)

SCORET Celtic kunne juble hefty 1-0 mot Maribor onsdag kveld.

Sanjin Strukic No Photos

– startet ikke kjempebra 23-
åringen Blue Celtic hentet til i etter å ha sittet Sommer på en Benken i sesong for Ole Gunnar Solskjærs Cardiff.

Bergets debuted for Celtic blue Heller ikke å better juble hefty, but at nordmannen føler ting begynner på å komme Plass.

– Det startet ikke kjempebra ash, but har det GATT Bedre Badè hefty mining EGEN del og del lagets. Jeg føler at begynner ting å sette seg, Og det er å deilig spille kamper igjen, Sier Berget.

23-åringen trives også utenfor banen but innrømmer at han merker Noah forskjell på og Skottland Wales.

– Two snakker litt rarere i Skottland. Den er litt dialekten vanskelig å Forsta Noen Ganger, but til det blir tallied sale. I fjor this var i Cardiff og jeg premiership, OGG større one det det ikke får manes. But Celtic er en stor klubb. Det merker tallied by Morning folk bryr sec. Jeg er veldig fornøyd med å være her, forklarer Berget.

Samboer med Johansen
Takket være landsmann OGG lagkamerat Stefan Johansen har til overgangen Skottland blitt enklere for Berget. For øyeblikket er rate of samboere i Glasgow.

– Jeg edges hos Stefan, but i jeg flytter inn på en ny leilighet mandag. Inntil videre edges jeg hos Stefan. Det har vært veldig GREIT, Bo Bedre one på Hotell. Jeg har jeg bodd med han Siden cum til Celtic, Sier 23-åringen.

onsdag kveld nevnte Johansen var det som stod i eneste veien hefty at Celtic skulle would seg med seieren Hjem til Glasgow.

Den tidligere Godset-spilleren reddet nemlig slovenerne da han blokkerte heading fra en lagkamerat Virgil van Dijk på streken.

(Artikkelen fortsetter Under bildet)

HINDRET SCORING: Stefan Johansen stod i veien da Celtic holdt på Ga opp til i Maribor 2-1.

Sanjin Strukic No Photos

– FAR høre det
Berget tror Johansen town FA høre lagkameratene fra det om den spesielle situasjonen.

– Han blue headet i ansiktet OGG reddet Malet. Jeg har ikke med snakket han om det, but han trenger STA der ikke, humrer Berget.

– Det som var Virgil headet, han og jeg har tror if Noah, spøker Berget.

Returoppgjøret mellom Celtic og Maribor spilles tirsdag Neste Uke.

LikeTweet

No comments:

Post a Comment