Wednesday, April 15, 2015

Niklas Dyrhaug lost tag – Nettavisen

- Det er ikke noe jeg er stolt av, sier Niklas Dyrhaug (27) til Adresseavisen.

Åtte måneder er tiden langrennsstjerna må klare seg uten lappen. Det melder Adresseavisen.

Kort tid etter Falun-VM skal den 27 år gamle landslagsløperen ha blitt målt til 79 kilometer i timen i en 50-sone. Ifølge den Trondheimsbaserte avisen er han en angrende mann.

- Det skjedde på en rett strekning med lite trafikk, uten at det er noen unnskyldning. Jeg angrer på at jeg kjørte for fort, sier han.

Dyrhaug må altså ta beina fatt frem til i høst.

- Nå er jeg inne i en periode av året hvor jeg trener litt lystbetont, og holder meg i gang. Men jeg har samtidig ferie, og skal på litt forskjellige turer fremover, sier han til Adresseavisen.

Lik Nettavisen Sport her og få flere ferske sportsnyheter i feeden din!

LikeTweet

No comments:

Post a Comment