Wednesday, September 30, 2015

Retired Molde director: – Do nothing new to go to Bergen – Aftenposten



MOLDE (Rbnett): Tarje Nordstrand Jacobsen har ikke ny jobb å gå til når han 1. desember gir seg etter 10 år som direktør og daglig leder av Molde fotballklubb.

- Jeg setter alltid familien øverst, og nå var det slik at kona, som er lege, måtte til Bergen for å spesialisere seg videre. Da flytter hele familien sørover, sier Tarje Nordstrand Jacobsen.

Han sier han har trivdes godt med det presset som har vært i direktørjobben i Molde, og nå håper han på nye utfordringer i Bergen.

Han synes det er spesielt å slutte i jobben i MFK – en klubb han også har vunnet cupgull med som spiller.

- Klubben går foran oss som arbeider der. Klubben skal leve videre, men vi andre har begrenset tid her på Jorda. Nå var det på tide å overlate jobben til nestemann, sier Jacobsen.

Og nestemann er Øystein Neerland som snart slutter som regiondirektør i TOOLS.

- Jeg har fulgt Tarje gjennom mine verv i styret, så jeg vet hva som kreves. Jeg er ekstremt glad i fotball, og jeg er ekstremt glad i klubben. Jeg liker også å være leder og skape resultater sammen med medarbeiderne, så dette gleder jeg meg til, sier Øystein Neerland.

Se videointervju med Øystein Neerland her!

Publisert:

LikeTweet

No comments:

Post a Comment